Sunday, May 06, 2007

Om blogging og veistikker...


Jeg ante fred og ingen fare da jeg la ut et innlegg på bloggen i november ( se arkivet) om to stykker som brukte veistikker å støtte seg til når de gikk på glattisen.

Så viser det seg altså at ei venninne som jobber i Statens Vegvesen har vært innom bloggen, og i går kom det et meget strengt spørsmål fra den kanten: " Du, kor dokker gjorde av de veistikken dokker røska opp av brøyteskavelen??!!"


" Øh...., eg trur vi setta dem på plass igjen.., ja, det trur eg vi gjorde..."


Og det stemmer det! Jeg var og sjekka i dag. Her er den ene veistikka, og hvis man ser godt etter langt der borte under veilyset overfor brygga, så ser man den andre. ( Tror til og med man kan se to..)
Gudskjelov for en lettelse!! :-))

1 comment:

Anonymous said...

fare
og ingen fred
selvberget livreddet
tyverimistanketenkt
nei nei

vidnet
befestes her
vareopptelling gjort
alt er på plass sikkert og visst
gå hjem

glad for
helse og mat
allermest lårhalsen
takker for veistikkelånet
amen


*holketapas*